تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
مطالعه کتاب یعنی تبدیل ساعات سلامت‏ بار به ساعات لذتبخش. مونتسکیو


یکی از شاگردانم عادت داشت دروغ بگوید. به او گفتم که شیوه نادرستی است و سبب میشود که دیگران نیز به او دروغ بگویند

گفت"مانعی ندارد..جون نمی توانم بدون دروغ سر کنم"

یک روز پای تلفن با مردی صحبت میکرد ک صمیمانه به او دلبسته بود. رو به من کرد وگفت:(حرفهایش را باور نمیکنم. می دانم که به من

دروغ می گوید.)) گفتم: خب، خودت هم دروغ میگویی. پس دیگری هم باید به تو دروغ بگوید. و مطمئنا این شخص همان کسی خواهد بود که

می خواهی از او راست بشنوی)) چندی نگذشت ک دیگر بار او را دیدم.

گفت:دروغگویی ام شفا یافت.»

پرسیدم:«چه چیز شفایت داد؟»

گفت:« با زنی زندگی کردم که بیش از خودم دروغ می گفت.»


چه بسیار پیش آمده ک آدمی با دیدن معایب خودش در دیگران شفا یافته است.

زندگی یک آینه است؛ و ما در دیگران بازتاب چهره خودمان را می بینیم


(فلورانس اسکاول شین)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

چه زیباست کتاب
---------------------
آنقدر دوست خوبیست ک می تواند همه جا همراهمان باشد
به حرف هایمان گوش بدهد و نصیحتمان بکند
------------------------------------
به حرف هایش ک گوش بدهی به تو آرامش را هدیه میدهد
کتاب دوست من است و تا اخر عمر با آن در دلم قرار داد بسته ام
------------------------------------------------------------


طبقه بندی موضوعی
بایگانی